November


Annie var "the grudge" på halloween och jag var en ledsen clown.


       
   
1. Jag i Annies brillor 2. Annie ute i skogen 3. Jag ocg graffiti 4. Jag och Annie 5.Annie leker kille
6. Annie är cool 7. Jag cyklar i MQ mössa 8. Vi köpte mycket godis!





Nu är det novemver och igår föll den första snön. Annie har ju som sagt varit här och det har varit hur skoj som helst!!
Vi gjorde allt från att förfyrsa ute i skogen till att klä ut oss till clown och the Grudge, haha!

Ikväll blir det halloweenparty med grann"pojkarna". Vi ska kanske se "The grudge", passande! /A

Kommentarer
Postat av: Annie

hahahaha xD

hörde att ni hade kuligt :)

jag hade ju oxå kuligt förutom den där hemska gubben! Jaa, agnes, nu i helgen MÅSTE vi handlaaaaa!!!!! :D :D :D ;]



shitt agnes du måste ta bort fula jag på den där bilden asså bil 2!! :O

2008-11-02 @ 15:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0