HM..

Jahapp, då sitter man här och är sjuk. ´Verkligen det tråkigaste som finns =(
Just nu saknar jag en massa personer.. Jag klarar inte av att bara sitta tyst o inte göra någonting!
Och sen undrar jag vad jag ska göra i sommar förutom att tävla och kanske spela fotboll? o.O

Det blir typ ingen semester till södra Sverige med Agnes för hon ska va borta hela sommaren!! OK, hon kommer att vara hemma i 2 veckor! =(
Aja, ska inte vara ledsen nu, det är ju ett bra tag kvar! Får va me henne mycket!! =)

2 Sverige- dårar på vift i  Katrineholm. Det tiden kommer  jag aldrig att glömma!    Jag vet då att jag kommer att sakna dig! =(

2 Sverige- dårar på vift i Katrineholm! Den tiden kommer jag aldrig att glömma! /Juni 2008//
Jag kommer att sakna dig!


*Men just nu saknar jag "DIG", "ER" och "ER".. *

//Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0