Here Comes the Rain Again..

  

Någon som varit lika hurtig som mig och klivit upp ur sängen kl halv 7 på
en söndagsmorgon och
senare gått ut och sprungit en tur längs ån?
'
Jag vaknade av nått ljud och sen kunde jag inte somna om
men den här dagen har varit bra, förutom vissa små saker då men det är inget att prata om.
Mitt nöje idag var att fota och sedan bakade jag kladdkaka, tog en
moppetur i linne riktigt härligt!
'
Nu har Rath (min kära syster) och henne två söner kommit för att hälsa på!
Och den yngsta är så fruktansvärt DRYG! Aja, bara att bita ihop!



Jag kommer förmodligen att lägga ut fler bilder på de som är här.



Den yngsta sonen Gaan tog mina solisar^
___________________________________________________

Juste! PRAOVECKAN har gått SUPERBRA!
De funktionsindrade var bäst och roligast ;)

HA DET BÄST KRAM
Annie

jag vet helt fel rubrik^


Kommentarer
Postat av: namn

Men tjena! uppdatera gärna lite oftare, det är jätte intressant att läsa eran blogg mvh en som gillar er blogg jätte mycket

2009-05-05 @ 15:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0