fylla moppe

Jag fick många fina packet!


Jag fick välja vilken tårta jag ville och då valde jag en liten marsipangroda!


Sött litet packet från morfar. Innanför papperet fanns en gitarrstämmare!


Jättegulligt halsband med en sköldpadda som jag fick av min kusin Hanna!


Fick supersnygga gladiatorskor av mamma! Bästa presenten!!


        

Små bilderna
1. 100 dollar av mamma, mycket bra att ha till USA-resan i sommar!
2. Nagellack som följde med skorna när mamma köpte dom!
3. Fick en blomma och röd kruka av Annie i blomman satt en söt groda!
4. Mina nya älsklingar!
5. 2 söta halsband som det står "Agnes" på, dom fick jag av Ida!


Förrutom dom här presenterna fick jag; massa pengar av olika personer, gittarfodral (nu kan jag bära guran på ryggen!) och en bok av mamma.


18 maj blev som vanligt en jättebra dag! Ha det bra /Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0