dag 3 - mitt i veckan - mitt i centrum

Ja, nu sitter jag här igen! Fast jag kan egentligen inte alls säga igen eftersom jag aldrig har varit på sporten förut. Men det är samma gammla vanliga VK, det är en sak som är säker!

Idag jobbar jag bara med boyz, men det ska gå bra, dom är enligt min mor, sukt snälla. Jag har redan nu, så här tidigt på morgonen, kunnat konstatera att de inte heller är farliga.

-"Jag har var helt slut igår, somnade någon gång före nio." Sa en av dem nyligen.

Jag var själv väldigt trött igår men jag lyckades ändå hålla mig vaken till klockan tio. Nu är det snart morgonmötte, precis som alla andra morgnar klockan halv nio.

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0